Sur le fil

Vi har klassrummet på sjunde våningen och kollar man ut ser man långa rader av hustak och står man vid ett fönster kan man till och med se göteborgshjulet. Idag har jag gnuggat mina tankar och fått ut de flesta på papper. Nästa vecka ska vi få en introduktion i träverkstaden. Så det är mycket tänkande på hur en skiss som på papper ska funka även i praktiken. Det har gått bra och jag har tänkt på ganska mycket. Har även varit ute och kollat lite och inspirerats av det som finns. Det återstår att se om det blir som jag tänker mig.
Här är lite bilder på ett tidigare tejpprojekt och lite andra skisser, och även dagens tankar. Och för att inte glömma mitt perfekta fickformats block. Som handen i handsken. Och i hörlurarna har jag haft lite musik från Amelié -filmen. Fantastiskt vilket flow man kommer in i då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0