Om jag aldrig slutar kanske det är lättare att börja

Jag har tappat det. Och jag leter efter det. Men det är väl något som är svårt att hitta.
För det är en känsla att jag gärna vill uttrycka mig, skriva något. Men både tid och konsten att hitta ord har liksom inte visat sig på länge. Jag har tappat det. Men jag letar efter det. Jag kanske har haft mycket att tänka på. Och det är kanske inte är mindre nu med några fler projekt som är igång och andra avslutade. But time will come.

Glad blev jag i alla fall av att se på statistiken att det är några som dyker in hit varje dag, trots att det inte händer så mycket nytt.

Och peppen för i morgon då det är konsertdags med den svenska björnstammen. Ja. Det blir nog det bästa. På länge. Ja.
Jag återkommer, snart. igen. och igen. snart. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0