stolar

En tanke jag har haft länge var att göra om några stolar. Några stolar som på håll ser ut som just... stolar, men när man kommer närmare så finns där mycket mer att upptäcka.
Så för cirka ett år sedan började jag att leta gamla böcker och skissa idéer. Och framförallt var jag på jakt efter några stolar.
.
Runt jul 2010 så blev två stycken klara. En med bokblad och en med illustrationer.
.
.
I somras blev även en till klar. Med borrade hål som bildar ett kurbitsmönster.
.
.
Och tanken att de bara skulle stå någonstans oanvända kändes bara fel. Så därför fick dem följa med mig i flytten. Och där är de nu. I min lägenhet runt mitt matbord.
OCH de gör sig så rätt här!
.

Kommentarer
Postat av: Charle

Sååå snyggt och fina bilder!! Du får mig alltid att le!

2011-08-25 @ 13:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0