perspektiv

Idag såg jag samma kyrka som jag såg förra veckan. Fast från ett annat perspektiv. Jag var högt över taken och det var först då jag förstod vart jag var. När jag såg kyrkan. Åt ett annat håll kunde man se liseberg. Eller en annan fin kyrka.
Det är en häftig känsla man får när man är över allt annat och allt blir mindre, man tror att man är störst. Men kommer man ner igen så ändras det och husen och träden reser sig högre än sig själv igen.
Men man har trots allt varit där och sett det, att man kan bli större än något som är stort. Det går om man klarar av lutningen upp. 
Jag gillar när man får perspektiv på saker, det blir liksom lättare att se.
.

Kommentarer
Postat av: Lisa

söta fina sofie:) hoppas livet leker i gbg! puss

2011-08-31 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0