All these books

Böcker. Och tid. Böcker. Och tid. När ska jag ha tid att läsa alla mina böcker? Alla böcker som jag köpte eller fick på bokmässan och alla intressanta böcker jag samlat på mig. När ska jag ha tid att läsa dom?
För när jag har tid. Är jag då så pass orastlös att sätta mig för att läsa en bok? (Fick lov att googla på ordet rastlös för att komma på ett motsatt ord till det, men det enda jag fick fram var ord i ordet.  rarasassrasttlölösöss. Tack google. )

Men.  paus Idag.  paus Idag sitter jag på min nya fina luddiga matta jag köpte förra helgen med böckerna uppradade framför mig och känner mig på helt rätt humör för att läsa. Läsa böcker.

Idag har jag också redovisat en fyraveckors uppgift med tillämpning i träverkstaden. Kanske är det därför jag känner mig lugn.
Lugn, där var ordet förresten. Motsatt till rastlös.

Kommentarer
Postat av: Char

:-) Poesi... Du kan mycket kära du. Njut av mattan och böckerna så ses vi i november...

2011-10-20 @ 12:58:34
Postat av: sofie

:) Det gör vi fina du! :)

2011-10-23 @ 11:22:17
URL: http://bysofiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0