februari 2012

känslan när man trivs.
för det gör jag.
jag trivs här. speciellt den här helgen. helt fantastisk. har den varit.
har gjort roliga saker och träffat massa fina vänner och även många nya.
då mår man bra.
så jag spar på den fina känslan lite till. och vill kanske aldrig släppa den.
nej, jag ska nog aldrig släppa den.
känslan.


jag längtar efter våren. inte för att vintern har varit lång eller så. utan för att våren strålar så fint och värmer på kinden. det gjorde det nästan förra veckan. om man stod i solen, helt helt blixt stilla så blev kinden varm.
vår du är välkommen nu. jag vill ha dig här nu.

har jag sagt att jag har instagram? det har jag.
soefi heter jag. så lägg gärna till mig där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0