onehoundred

of rings.
Hittade lite ringar en dag när jag var och handlade. Några armband som satt ihop flera stycken. Och var på rean. Inte kan väl de hänga här heller, och vad ska man ha dem till? Så många.. De kan man ju inte ha på handen allihopa. Nej.
Och hon i kassan frågade.. "Är det en julklapp?" Och jag tvekar litegrann.. varpå hon säger.. "eller ska DU HA ALLA själv?"
Så jag köpte med mig några stycken i hopp om att hitta på något. Kanske jag kan göra en julstjärna var den första tanken.
Hemma så spred jag ut alla på golvet och tog fram lite ståltråd och började knåpa ihop dom. De blev fler och fler.. men inte tillräckligt nog för min nya tanke. Så efter en ny tur så inhandlade jag ytterligare några. Och visst blev det något.
Någon blandning mellan ett draperie och en vägg kanske. Ett smycke som hänger från taket. I en något ihophaffsad upphängning. Men det gör inget tycker jag. För visste krävs det något fult också? För att det ska kunna bli snyggt. Fulsnyggt och kanske en aning intressant att kolla på.
I alla fall, så här blev det. And I like it.
(ja , det är en tidning.! )

Kommentarer
Postat av: Louise

Ååh du är så kreativ och duktig! Himla supersnyggt det blev. Så himla många ringar! Vore ju cool att ha alla på armen. Ett armband ända upp till axeln liksom :P

2011-12-11 @ 21:43:18
URL: http://instyleofloj.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: tack vad du är snäll min vän :) haha jaa. kan inte du göra ett test på ringar runt armen :P? :)

2011-12-13 @ 11:14:18
URL: http://bysofiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0