second thoughts and second hand

Har varit på second hand och loppisrunda i dagarna med Emma. Sen idag så har vi testat de flesta spårvagnar och däribland Lisebergslinjen. Även gått bredvid en parad och demonstrationståg.
Och idag så slog även tanken mig att jag är en nörd. Men inte vilken nörd som helst. Designnörd kan vi säga. En som tänker halleluja och säger åh till de mest fantastiska av saker.
Det spelar ingen roll om det är gamla eller nykomna grejer. Bara det är något jag inte sett förut. Och som är nytt för mig.
.

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Åh tack söta Sofie! Allt är fint med mig. Hoppas detsamma med dig! Jag saknar dig så. Synd att Göteborg är så långt bort och jag är så pank :(

2011-09-25 @ 18:24:07
URL: http://instyleofloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0